Räknar ner...

Just nu räknar jag ner inför SPORTLOV nästa vecka! Bara någon timme kvar på jobbet nu och sen en kort arbetsdag i morgon. OJ, vad skönt det ska bli att sova länge på morgonen och slippa väcka barnen tidigt för att lämna på förskola och skola.
Jag ska ägna början av lovet åt att plugga matte och så behöver jag tyvärr jobba några timmar hemifrån, med att planera ett arbetsområde som vi ska jobba med efter lovet. Sedan drar vi ner till Göteborg och hälsar på mina föräldrar i slutet på veckan - Kul :)
 
Idag ska jag göra sista timmen på jobbet, sen rulla hemåt, hämta Lillan på förskolan och laga mat. Jag ska ner till affären och köpa frimärken + posta massa paket med kläder som ligger och väntar i hallen som jag sålt i grupper på Facebook - skönt med lite extrapengar in på kontot :D I morgon efter jobbet ska jag ha mattelektion, så jag behöver också plugga en hel del inför det, så där har ni min torsdagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0