Sportlov!

Sportlovet har vi inlett med en slappardag igår och idag har vi varit på tandläkarbesök, besiktat bilen, hämtat ut en mattebok till mig, varit på biblioteket och tagit en promenad i solen! Jag har även hunnit fota och lägga ut kläder till försäljning, har en hel kartong med kläder + lite tyg som ska säljas och som just nu står i vardagsrummet... Jag hoppas få sålt det så snart som möjligt så jag kan städa undan :) Älskar att sälja kläder i de olika facebookgrupperna som finns. Tidigare har jag brukat sålt på tradera, men på facebook känns det enklare. Lättare att kontakta säljare och enkelt att sänka priset om plaggen inte blir sålda, istället för att sitta och bita på naglarna minuterna före annonsen går ut på tradera ;)
 
 
 
Dessa fyra fina plaggen har jag ute i en säljgrupp för me&i kläder på facebook just nu.
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0