Studievägledning

Efter ett samtal med min studievägledare, lärare och lite pussel och funderande kring min sida så har jag ändrat mina studier lite... Jag tänker satsa fullt ut nu och fixa 2 tentor + 1 examensarbete i vår + läsa in två matematikkurser i sommar och tenta av dem i augusti. Detta gör att jag eventuellt är klar med min utbildning redan vid årsskiftet 14/15 - vilket skulle vara UNDERBART! Tänk att både vara klar med skolan + äntligen kunna få en fast anställning. Det kommer kosta mycket i tid och jag kommer tvingas prioritera bort en del saker, men nu kör jag!
 
Sitter just nu och skriver enkätfrågor som jag ska ha med i mitt examensarbete. (ingen lugn fredagkväll här inte!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0