Go unge

Jag visade minsta dottern dessa underbara plagg från Molo häromdagen. Bara för att se om hon tyckte dem var fina. Hon har (tyvärr) blivit så stor att det inte är någon idé att köpa kläder som hon själv inte tycker om, för då blir det inte använt. Som tur är tycker hon oftast samma som mamma, och dessa verkade det som hon blev väldigt fäst vid... Igår när jag kom hem till jobbet sprang hon nämligen fram till mig och frågade var hennes nya kläder var, de med pandor... *eeh* Jag hade inte tänkt köpa dem fören det blir någon slags rea, antingen "mid-season"-sale eller sommarrea, får se hur länge jag väntar! Det kommer i alla fall bli perfekt födelsedagspresent till prinsessan på 4 årsdagen i sommar.
Det blommiga linnet köper jag till stora tjejen, om hon tycker om det :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0