Veckan

 
Jag har haft lunch och gått igenom veckans kalender, insåg då att jag har saker bokade varje dag efter jobbet denna veckan, *puuh*. Jag älskar när det händer saker, och de allra flesta sakerna är roliga grejer, men samtidigt är jag i rätt stort behov av att komma hem och bara inte göra något... Hittills är lördagen helt oskriven, jag tror at tag packar ner tjejerna, varm oboy och skidutrustningen och sticker iväg till backen! (grabbarna är på innebandy). Ser framför mig hur vi åker ett par timmar, fikar och sedan rullar hemåt och värmer oss i soffan med filt framför en film. Mys! Så får det bli :) Vi bor bara några kilometer från skidbacken - lyx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0