Köpstopp och REA

Hmm... köpstopp och rea klingar inte så bra ihop, men så är läget här just nu.
 
Jag har gett mig själv köpstopp året ut, med några få undantag:
Stora pojken har växt ur nästan alla shorts, så där behövs lite nytt.
Ev behöver alla tre barnen nya underkläder innan året är slut.
Vinterkläder och skor till barnen i höst.
 
Eventuellt kommer jag tillåta mig själv att shoppa när det är barnloppis här i närheten i höst :)
 
Anledningen till totalt köpstopp är att varken jag eller barnen behöver någonting plus att varje krona behövs till utbygget som vi är i full gång med. Lite småshopping då och då blir mycket pengar i slutändan!
 
jag kommer dock fortsätta blogga om barnkläder och tipsa ER om shopping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0