Sommarlov...

...om några timmar! Oj, vad skönt det ska bli med sovmornar, soliga dagar på stranden, grillkvällar och picknickkorgar!! Några timmar kvar på jobbet sedan har vi personalfest ikväll och i morgon kompar jag. Mitt första sommarlov på många år och jag känner mig så värd det! Det har tagit på krafterna att jobba heltid, plugga heltid, sälja me&i och samtidigt driva kaninuppfödning. Jag har såklart haft min underbara familj som stöd, annars hade det inte gått! Jag ska faktiskt läsa en matematikkurs i sommar, men förutom det ska jag ägna ALL tid åt familj och åt att vila och njuta - UNDERBART!
 
På söndag har vi en liten prinsessa hemma som fyller 4 år. Vi begränsat presenterna väldigt då vi håller på att bygga om huset och har begränsad yta inomhus, men några både mjuka och hårda paket blir det såklart - visar i morgon. Ett par timmars jobb blir det nu för min del. Ha en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0