Barnkläder

Jag tänkte berätta om var jag handlar kläder till barnen, eller vilka märken som shoppas.
 
Lillan, 3,5 år, köper jag Me&i, Molo, Småfolk och pop till. Det kan hända att det slinker med några mönstrade tights från H&M eller liknande, då hon älskar det, men det händer väldigt sällan.
 
Mellan, 8,5 år. Flicka. Till denna tjej blir det en del me&i. Jag försöker även med Molo och pop, dock inte alltid som det faller i smaken och hon får alltid vara med och kolla själv på nätet. Annars brukar det bli en del toppar från Kappahl och även Lindex.
 
Stora, 10,5 år. Pojke. Svettisjackorna från me&i är alltid ett säkert kort! Annars blir det ganska mycket från Kappahl. Svarta och andra färgade jeans kan gå hem från pop. Har även beställt lite huvtröjor och wct tröjor från www.sportamore.se som har blivit väldigt nöjd med (Puma och Adidas).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0