Vecka 11

Tiden ruuuusar iväg och jag hinner aldrig blogga känns det som... Nåja, just nu har jag i alla fall lite tid över! Något som är sällsynt med 3 barn, ett heltidsjobb, ett extrajobb och studier på 150 %. ;) Behöver jag säga att jag gillar att ha många bollar i luften?! Jag får nästan ångest när jag tänker på sommarlovet då det både är uppehåll i me&i försäljningen + att jag är ledig från jobbet. Tur jag har mina underbara ungar att fylla dagarna med! Vi kommer hitta på mycket roligt! Hoppas på en härlig varm och solig sommar.

Denna arbetsveckan har rusat iväg. Jag har tagit över lillans förkylning och snorar och hostar, men har iaf orkar pallra mig iväg och gjort timmarna på jobbet. Näst sista arbetsdagen för veckan är snart slut och endast fredag väntar. Min privatlärare i matematik som jag brukar gå till på fredag eftermiddagar är bortrest, vilket är synd då jag missar inlärningstillfällen, men oj vad skönt att få komma hem tidigt i morgon. <3

Inga särskilda planer för dagen idag. Hämta hem barn efter jobbet, laga mat, mata kaniner, ev plugga lite om tid och ork finns. Påbörjat tredje delen i en superspännande psykologisk thriller trilogi, så det blir sängen tidigt och läsa. Älskar att fastna i bra och spännande böcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0