Måndag igen.

Så var det måndag igen! Idag är det regnigt och trist väder, men annars helt ok! Hela veckan ligger framför mig och jag ska försöka hinna med så mycket som möjligt, både i jobb, skola och hemma. Det närmar sig sommarlov + betygsättningen vilket gör att tempot stiger på jobbet. Ska även försöka starta upp projekt röja vindsgarderob hemma... Under det senaste året har jag bara slängt in kläder som barnen växt ur i vår vindsgarderob (blandat med sommarkläder/ytterkläder/skor...), så just nu ligger alla kläder som en mur så det går inte att komma in i garderoben... Mitt mission är alltså att röja undan och sortera och vika ner allt i lådor och märka upp med storlekar osv. Roligt, men tidskrävande!
 
Nu ska jag köra på en dryg timme till här innan det är dags att rulla hemåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0