Underbar helg!

Vi har haft en underbar helg med solsken, 35-årsfest, morsdagfirande och årets första dopp (för barnen!). Härliga varma dagar där mestadels av tiden spenderats ute - så skönt! Jag har faktiskt hunnit rensa ur och sortera halva vår vindsgarderob. Så nu ligger kläderna sorterat i lådor efter storlek och det blev även en "till salu"-hög, något jag får fota och lägga ut till försäljning under veckan.

Idag är veckans första, och näst sista arbetsdag! Härlig med långhelg. Idag blir dock en lång dag, först timmarna på jobbet och sedan dags för me&i träff - så kul! Det var längesedan jag var ute och snart är säsongen slut så det gäller att ta vara på varje tillfälle jag får komma ut och sälja, fika och umgås med vänner.

Hoppas ni har en solig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0