Förkylningstider

Sitter på jobbet och har dåligt samvete, de ringde precis från dagis och sa att lillan var hängig. Mannen är på väg hem för att hämta hem henne, så de kan mysa och ta det lugnt. Jag vaknade i natt av att hon var varmt, men när jag tog tempen både då och i morse så hade hon bara strax över 36. Jag hade nästan på känn att det var något på G, men lämnade henne i morse ändå eftersom hon var pigg och inte hade någon feber. Nu hade hon alltså blivit sämre lilla skruttan. Så i morgon blir antagligen en vab-dag för mig. Ganska mysigt, men det är såklart stressande att missa en dag på jobbet. Jag ska försöka koppla bort det i morgon och passa på att baara mysa med min skrutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0