Baciller

Bacillerna börjar inta vårt hem! Förra veckan var det barnen som gick runt och snorade, nu är det min tur. Jag känner mig extremt trött (även om jag sover över 8 timmar per natt), frusen och så går jag runt och snorar hela tiden... Jag håller tummarna för att det inte blir mer än så här. Jag har inte alls tid att vara sjuk...

Igår var jag på me&i träff och i morgon är det dags igen, jippy! Så kul att få komma ut och visa och sälja dessa underbara kläder. Idag släpps dessutom våra fantastiska nyheter - underbart! Mollys favoriter är (såklart) grävskopetröjan och boxerkalsongerna - min lilla pojkflicka det :)

Till helgen tar vi en tur till Göteborg. Målet är att åka Helix, så vi lär hänga på låset och rusa dit direkt dom slår upp portarna! Sedan blir det såklart sockervadd och några karuseller med lillan också, hon ÄLSKAR Liseberg!

Jag hade mitt första handledarmöte igår med min handledare inför examensarbetet i biologi som jag skriver på. Det kändes bra och hon gav i mig i läxa att läsa några texter. Det ska vara gjort redan i morgon, så det är vad jag kommer få ägna kvällen åt!

Nu ska jag återgå till jobbet några timmar till. Det är lång dag idag + att jag har några utvecklingssamtal efter jag slutar! Men jag har laddat upp med några chokladbitar för att orka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0