Fredag igen

Redan fredag igen! Veckorna rusar iväg och det börjar kännas att hösten är här. Det blir kallare och mörkare snabbare på kvällen. Jag tycker hösten är en mysig årstid. Det är vackra färger ute, luften är frisk och det är mysigt att tända ljus, dra en filt över sig och se en bra film.
 
I helgen ska jag på en barnloppis på lördagen. Jag hoppas kunna göra bra fynd. Jag är på jakt efter ytterkläder och skor till barnen, framförallt lillan. Sedan hoppas jag som vanligt på att hitta märkeskläder till bra pris. Jag shoppar i stort sett bara nya kläder från me&i och någon Molo-favorit, i alla fall till tjejerna, så det är kul att handla lite annat! Personligen tycker jag man får mer för pengarna av att handla på loppis, både när det gäller märkeskläder och "vanliga" kläder. Jag har inga problem med att kläderna är använda av någon före jag köper dem till mina barn, snarare tvärtom. Jag tycker det känns bra att jag sparar pengar, sparar miljön och dessutom innehåller kläderna som jag köper antagligen inga gifter från fabriken eftersom de redan är tvättade flera gånger.
 
Mer loppiskläder till barnen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0