Fredag!!

Tjoho idag är det fredag! Dagen började bra med sovmorgon i morse och en härlig dag på jobbet. Solen skiner och det ska bli härligt att rulla hemåt om en stund.

När jag kikade in min nyinköpta dvärgvädurshona i morse hade hon fått sina ungar, så det var verkligen en toppenstart på dagen! Ville inte störa henne för mycket, så jag har inte räknat dem än. Ska göra det när jag kommer hem sen, så mysigt med små bebisar!!

Två me&i träffar står på planeringen inför helgen och min underbara Emelie och hennes Kenneth kommer och hälsar på oss från Oslo. Det var längesedan vi sågs, nästan ett år sedan. Så det ska bli riktigt mysigt!!

Hoppas ni har en härlig fredag ni också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0