Friday!

Även om jag älskar mitt jobb så är det något speciellt med fredagar! Hela helgen ligger framför en, men familjemys och sovmornar. I helgen som kommer ska jag försöka reda ut lite i mina studier, planera lite av nästa veckas undervisning, röja undan en del i vårt sovrum som blivit liggandes samt baka lite grann. Jag har lovat tjejerna att vi ska baka, det får nog bli i morgon förmiddag. Vi har även ett par viktiga beslut att fatta kring vårt bygge, bl a vilket golv och vilka tapeter vi ska ha... Det är en djungel! Speciellt golv tycker jag är svårt. Tapeter kan man bara välja det finaste (vilket också är svårt när det finns så mycket att välja på), men golv ska ju vara både fint, skönt att gå på och lätt att hålla rent... Just nu lutar det åt ett vitlaserat furugolv, plankgolv. Men då ska man även bestämma hur breda plankorna ska vara...! Så det blir fredagsfunderingen!
 
Hoppas ni har en härlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0