I behov av planering...

Jag känner att jag är i väldigt stort behov av att planera upp mitt liv...eller i första hand denna höst! Jag har, förutom mitt heltidsarbete, flera viktiga kurser och andra projekt som jag behöver klara av i tid. Jag är i slutet på min utbildning och jag vill verkligen bli klar nu, så att jag kan få en fast tjänst att falla tillbaka på. För att klara detta behöver jag fixa (under höstterminen):
  • En mattekurs som heter Diskret matematik och algebraiska strukturer
  • Examensarbete i biologi
  • En mattekurs som heter Analys EA2.
Det ser kanske inte så mycket ut, men alla som pluggat matte på universitetet vet att det inte är någon lek direkt... + att jag jobbar 100% och lite till... Det kommer bli tufft men jag ska bita ihop och klara detta! Det kommer bli en lika tuff, om inte tuffare, vårtermin - men det tar vi då!
 
Överst på min to-do-lista idag står alltså planera! Sedan finns det ett x antal punkter till! Jag ska verkligen försöka vara effektiv på jobbet idag, ser fram emot att komma hem och då kunna lägga allt som har med jobb att göra åt sidan och bara ägna mig åt familjen! Det lär dock bli en liten stund med matteboken ikväll.
 
Hoppas ni har en bra torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0