Examensarbete

Nu sitter jag på jobbet och har rättat klart allt och planerat klart resten av veckan. Ett ypperligt tillfälle att rycka tag i mitt examensarbete - men motivationen och orken är som bortblåst... Suck... Ofta har jag ork och lust att göra tusen projekt samtidigt, men ibland tappar jag allt. Just nu skulle jag vilja krypa ner hemma under täcket och bara ligga och dagdrömma ♥
 
Sitter istället och tänker på vad jag ska göra när jag kommer hem
  • Plantera jordgubbsplantor och tomatfrön
  • Laga mat
  • Leka med barnen
  • Mata kaninerna och kolla till ungarna (en ny kull född i morse!!)
  • Förhoppningsvis hinna ut och springa
  • Skriva ihop en sammanfattning av ett möte jag höll i i söndags
  • Vika in alla nytvättade vinterjackor, overaller, vantar och så vidare i garderoben
  • Se sista avsnittet av Jordskott som jag missade i måndags
Om motivationen infinner sig, vilket jag hållet tummarna för, ska jag börja bläddra i de böcker jag skaffat inför examensarbetet. Jag ska skriva om feedback i matematik, jättespännande, men lite segt att starta upp.
 
Torsdag idag = fredag i morgon! Hoppas ni har en härlig dag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0