Längesedan...

Tiden och lusten har inte funnits för att skriva tyvärr..

Nu har det hunnit bli vår, helt underbart ute med sol! Det känns som dagarna blir flera timmar längre och jag har mycket mer energi.

I slutet på mars ordnade jag en stor barnloppis, ska lägga in någon bild här. Det blev ett väldigt stort arrangemang som jag kommer upprepa i höst. Många som lämnade in och många som var där och gjorde fynd, så även jag! Det blev lite kläder till lillan + några leksaker. Populärast är träklossarna som jag köpte som vi har byggt många roliga torn med. :)

Jag jobbar på och skriver just nu samtidigt 2 st examensarbeten. Ibland önskar jag att jag hade mer tid, men oftast går det bra. Har samtidigt satt igång några roliga projekt vid sidan av. Bland annat ansökan om fritidsgård och så ska jag anordna en loppis den 7 juni.

Skönt att vara tillbaka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0