Sko-cravings ♥

Jag vet inte varför, men under den senaste månaden har jag fått ett sådant enormt sug efter sportskor... Jag har köpt två par nya till mig själv och igår när jag satt och klickade hem skor till barnen blev jag förälskad i ytterligare ett par... Ett par Nike free 5.0, som jag egentligen inte alls har varken budgeterat för eller behov av. Men just nu sitter jag och funderar på om det inte är så att jag behöver ett par träningsskor till. Jag har 1 par "slit"-träningsskor som jag har när jag är ute på tomten och ex leker med barnen. 1 par som jag har till innegympan. 1 par som jag har på jobbet. 2 par som jag har ute när jag springer... Enda motiveringen som jag kommer på är att de skor som jag har på jobbet egentligen är liiite liiite för stora och egentligen skulle behöva bytas ut... :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0