Torsdag

Torsdag, en av veckans bästa dagar tycker jag. Det är nästan fredag och jag ser fram mot helgen. Håller tummarna på att det blir fint väder så dagarna kan spenderas ute i trädgården. Jag vill plantera, leka med barnen, greja med kaninerna och bara sitta i solen på vår nygjorda uteplats!
 
Efter jobbet idag kommer en vän på besök för att lämna jordgubbsplantor som hon hade över. Så underbart med egna jordgubbar i trädgårdslandet i sommar ♥ Igår rensade jag och minsta tjejen bort allt ogräs ur pallkragen och jag har köpt hem ny jord som vi ska fylla på med. Hoppas plantorna ska trivas :) Får även besök av en tjej som ska kolla på kaninungar idag. Det är två veckor tills årets första kullar kan flytta hemifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0