Vårskor!!

Vår och soligt ute betyder att det är dags att beställa hem vårskor till barnen! Minsta tjejen shoppade skor när det var loppis, så det enda hon behöver är något par som är lite finare då vi ska på bröllop i sommar. Jag ska kika igenom lådorna och se om det finns något sparat i hennes storlek, annars blir det till att handla senare. Till de stora barnen klickade jag hem dessa ikväll. Jag tycker om att handla i god tid, annars brukar favoriterna vara slut när det väl är dags eller så har bästa kompisen redan köpt de skorna som de vill ha... ;) Beställde från Sportamore och båda skorna var nedsatta nu ikväll, perfekt!! Gillar Sportamore eftersom de har gratis frakt och fri retur, de grå conversen beställde jag faktiskt i två storlekar för det är så svårt att veta hur mycket fötterna växt... Perfekt med fri retur så kan vi prova i lugn och ro hemma och skicka tillbaka de som inte passar. Var beställer ni för vårskor?
♥♥♥♥♥
 

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

snygga

2015-04-23 @ 08:50:55
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0