Jobbstart!

Idag har jag jobbat en vecka, efter ett långt (dock något kallt) och härligt sommarlov! Det känns helt ok att vara tillbaka på jobbet, även om mornarna är lite sega... Underbart att värmen äntligen kommit och vi har faktiskt gått till sjön efter hämtning på förskola nästan varje dag denna veckan. Härligt att ha kvar lite av sommaren!
 
Sitter just nu och skissar på hösten som kommer.. För mig blir det heltidsjobb, me&i, plugga plus att jag hade några sidoprojekt att ro iland! Bland annat en spännande barnloppis i slutet på september - vilket jag ser fram emot väldigt mycket!
 
Vad gäller mitt eget pluggande har jag höstens mål klara för mig: 2 examensarbeten + 2 matematiktentor! Det kommer såklart bli tufft med tanke på att jag förutom pluggar arbetar mer än heltid, har familj + inte kan säga nej till spännande projekt som dyker upp.. Men förhoppningsvis ska jag orka med även denna höst! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0