Torsdag

Torsdag och idag var det dags för besök hos barnmorskan, lite prover, lyssna på hjärtat och mäta magen. Allt såg bra ut och magen fortsätter ligga på högsta kurvan, en stor bebis kanske ♥
 
Denna veckan har jag varit så extremt trött. Jag tänkte att jag skulle vara piggare efter höstlovet, men det verka ha fått motsatt effekt... Längtar så till jag går på mammaledighet till jul ♥ Men innan dess är det en hel del jag behöver få gjort. Jag påbörjade 2 nya mattekurser denna vecka + att jag försöker skriva lite på mitt examensarbete varje dag. Just examensarbetet är så himla svårt att få till, svårt att få motivation, ork och lust att skriva... Sedan rullar heltidsjobbet på + me&i träffar, full upp som vanligt :)
 
Idag ska vi iväg och kolla på ny bil, det börjar bli dags för en större så vi får plats :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0