Höstväder

Nu känns det som att hösten kommit på riktigt! Passande nog fick jag ju hem ett test-exemplar från Reima förra veckan, så denna fina jacka invigdes igår nu när det blivit för kallt för skaljacka. Varm och skön jacka som man kan dra av ärmarna på och göra om till väst, perfekt! I morse fick jag leta fram tjockare jacka + vantar + fleecebyxor till minsta tjejen - varför kommer jag aldrig på sånt kvällen innan?! Till henne fyndade jag ett didriksson termoset på barnloppisen för någon vecka sedan, med jacka och byxa för 40 kr. Perfekt till förskolan! Så den jackan blev det + fleecebyxor och fodrade vantar och tjockare mössa, hoppas hon håller sig varm.
 
Det börjar närma sig helg igen, denna helgen är det dags för besök av min kusin + barn på fredag, 60-års kalas på lördagen och Ullared på söndag! Jag fyndade ju mycket kläder, både till förskolan och ytterkläder, på barnloppisen så listan är inte så jättelång. Strumpor och julklappar är det som har prio 1! Gillar inte att handla så mycket kläder där nere, det är så blandat kvalitet och jag köper hellre begagnat när det kommer till förskolan, men till de större kanske jag hittar något. Vad tycker ni om Ullared?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0