Halsbränna!

Just nu är halsbränna den största "gravid-krämpan" jag har.. Inte så farligt om man jämför med hur ont andra har av exempelvis foglossning. Jag hade halsbränna även vid förra graviditeten men då kom den inte fören på slutet och framförallt på kvällen när jag låg ner, nu har det hållit på ett tag och även under dagarna. Knaprar Novalucol vilket hjälper ibland, men jag ska nog se efter några andra tabletter. Jag vill egentligen inte ta tabletter osv, men jag måste ju kunna jobba och så länge det står att tabletterna är ok att ta vid graviditet så måste det ju vara så... Har ni några erfarenheter kring graviditet och halsbränna?!

Snart halva arbetsdagen gjord, ikväll är det fullt schema med att börja förbereda för en stor barnloppis jag arrangerar i helgen, läxläsning med de stora barnen och självklart lite tid tillsammans i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0