Halva arbetsveckan

Dagarna rullar på...och jag rullar snart fram ;) Nej, så farligt är det väl inte än, men jag börjar känna mig stor. Det är drygt tre månader kvar av graviditeten och jag försöker verkligen njuta av varje stund, det är så mysigt att känna sparkar och rörelser ♥
 
Jag ska försöka ta tag i stora garderobsprojektet ganska snart, medan jag fortfarande tar min in på "vinden". Där ligger alla små bebiskläder som jag skulle behöva kika igenom och inventera vad jag har och vad jag behöver köpa. När min dotter föddes var det mitt i sommaren och jättevarmt, så jag vet att jag har mycket kortärmat som inte är lika användbart i slutet på december. Målet är att hinna kolla igenom före den stora barnloppisen nästa helg så jag kan shoppa det jag saknar då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0