Höst-sol

Vilket superhärligt höstväder det har varit idag! Vaknade upp till strålande sol och klarblå himmel, trodde knappt det var sant efter allt regn som kommit. Jag passade på att köra två tvättar med sängkläder och hänga ut, det doftar så gott när de fått torka ute.
 
På eftermiddagen åkte jag iväg för en mysig me&i träff, handlade lite mat på hemvägen och sedan dess har jag grejat med datorn. Lagt in beställningar och skickat lite mail. Jag tänkte att jag skulle bakat lite inför en hemma-visning jag ska ha i morgon, men orken försvann och jag får ta det i morgon istället! Ser fram emot i morgon, massor med goa tjejer kommer hem till mig för lite shopping och fika ♥
 
Nu ska jag ta och lägga datorn åt sidan och ta fram "Stalker" och en twix istället. Trevlig lördagkväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0