Loppisfynd!

 
I lördags var jag tillsammans med min kusin på barnloppis. Barnens garderober är ganska väl påfyllda inför hösten men jag saknade gummistövlar till minstingen. Fick tag i ett par stövlar + 2 par skor till och lite kläder som ni kan se på bilden. Jag gillar verkligen att köpa kläder för 5-20 kr styck att ha på dagis, hur tråkigt är det inte när barnen lekt med helt nya byxor i sandlådan? Dessutom är det bra mot miljön med begagnat. Fyndade även en pop fleeceoverall i storlek 62 för 40 kr, blir perfekt till våren för bebis samt en söt lite pyjamas och ett par jeans ♥ Annars var loppisen faktiskt lite av en besvikelse, det var en väldigt stor lokal (en ishall) men få saker att shoppa, både kläder, skor och leksaker. Dessutom tog det extremt lång tid i kassan...
 
Jag ordnar ju en egen barnloppis på hemmaplan nästa helg, ser fram emot att få plocka upp och göra iordning. Det är alltid lite (mycket!) pirrigt precis innan man slår upp portarna och hälsar alla shoppingsugna välkomna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0