Mysig dag

Igår hade jag en riktig mysig dag med mitt minsta hjärta! Hon var med mig på jobbet och sedan hade vi fullt schema. Tandläkaren, barnmorskan, äta lunch, badhuset och så tillbaka till mitt jobb för sista lektionen. Skruttan var så duktig och gapade stort hos tandläkaren, var med och lyssnade på bebisens hjärta, höll mig i handen när det var dags för stick i fingret och åt i matsalen på mitt jobb med alla stora barn ♥

Fredag idag och jag jobbar till halv 4. Sedan blir det hem och ladda om inför en me&i träff. Därefter ska jag mysa ner mig i soffan med min fina familj. Helgens planer är inte spikade än, men ev blir det en tur till Leos lekland i Karlstad alternativt äventyrsbad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0