Favoritjackan

Denna jacka fick min dotter när hon fyllde 4 år. Jag tog i lite med storlek och vi hade den uppvikt i början, så den passar faktiskt fortfarande (hon är nu 5,5 år). Sent igår kväll (typiskt mig) klickade jag in på oiidesign och såg vårens färger på jackan:
   
 
Regnbågen länst till höger är ju Molos klassiker, men den som jag föll för denna gång är den i mitten med fjärilar. Fjärilar är verkligen något som fastnat hos mig mer och mer under senaste året. Jackorna är funktionella och slitstarka + att de har bra andrahandsvärde, trots det avvaktar jag nog lite då prislappen ligger på 899:-. Lite saftigt eftersom jag är föräldraledig. Kanske kan man knipa en på någon rea framöver?!
 
Vilken är er favorit?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0