Måndag kväll

Måndag kväll idag och en ny vecka är igång!
 
Idag var vi inne på vårdcentralen och lillan fick stygnen bortplockade från knäet. Så duktig var hon mitt lilla hjärta ♥ Det hade läkt fint och nu har hon ett plåster som ska sitta några dagar bara. Sköterskan sade att vi kunde avsluta penicillinkuren, vilket gjorde lilltjejen glad :)
 
Jag har hunnit fota lite kläder och lagt upp en del både på tradera och i facebook-grupper. Några tunikor blev sålda direkt. Perfekt att dryga ut föräldrapenningen + få rensat lite, jag har såå mycket att rensa och gå igenom. Tar lite i taget!
 
Nu är det kvällen och min lilla pojk sover bredvid mig, på lördag blir han 2 månader min plutt ♥ Jag ska ta och läsa lite kurslitteratur samtidigt som jag lyssnar på hans mysiga andetag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0