Modeéska huset

När lilleman föddes fick han så mycket fina presenter! Filtar, snuttisar, leksaker och kläder. Detta set fick han av några vänner, ett helt nytt märke för mig. Ekologisk supermjuk bomull och så himla fint mönster. Det är storlek 62 och det är nog snart dags att tvätta upp det så som lille växer ♥
 

 
Body och byxor från Modeéska huset. Mjukt, skönt, härligt mönster och EKO - helt i min smak!

 
Mini växer så det knakar, i torsdags vägde han drygt 5,1 kg och var 57 cm lång. Det är dags att plocka bort de minsta kläderna i lådan och börja tvätta upp allt fint i storlek 62. 56 passar fortfarande, men vi hade 62 premiär idag och det satt faktiskt bättre över lilla magen ♥ Jag minns att med storasyster hann vi inte använda storlek 62 så mycket, för jag höll på storlek 56 så länge och sedan hoppade vi nästan till 68 direkt :)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0