Otur!

Idag hade verkligen min lilla skrutta otur. På väg hem från förskolan så sprang hon före mig på vägen och ramlade på det lösa gruset som ligger på asfalten. Hon skrapade knäet och blev jätteledsen. Hon ville kolla på såret, jag trodde inte det blivit så stort märke eftersom byxorna var hela men när vi drog upp byxorna glipade det rejält. Det var bara att packa ihop oss + lillebror i bilen och möta upp pappan på vårdcentralen. 4 stygn blev det i det lilla knät och min tjej var så duktig! Hon får inte böja för mycket på benet eftersom såret sitter precis på knäet, så nu haltar hon fram min lilla skrutta ♥
 
Dagen blev därför lite konstig. Vi passade på att luncha på Sibylla när vi ändå var i stan sedan åkte vi förbi affären och köpa godis och hello kitty tidning. Lite "lyx" måste man ha när man skadat sig.
 
Nu sover hon hos en kompis, de hade redan bokat innan och hon vill absolut inte ställa in trots benet.
 
Jag har precis klickat hem en beställning från lager 157, visar senare eller i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0