Polarn

För ett tag sedan hade Polarn &  Pyret 40% rabatt på randigt om man köpte ett set med byxor och tröja. Då passade jag på att handla till barnen. Lilleman fick sig 3 bodysar och 1 par byxor och tjejen fick 1 tröja. Tröjan har hon redan hunnit använda, men lillebrors kläder ligger och väntar på att han ska växa i dem. Ska fota dem sen och visa tänkte jag :)

 
Bild från vårt sovrum. Jag älskar golvet och den vita pärlsponten ♥
 
Nu är storasyster på förskolan och jag ska försöka plugga lite. Läsa kurslitteratur är jag så trött på just nu, men det finns inte så mycket att välja på... När jag hämtat hem från förskolan ska vi ut och fika med en vän + barn, mysigt!

Kommentarer
Postat av: Nicolekat

AllExpress Endless coupons, discounts, promotions and flash deals. Competitive Prices On More Than 100 Million Items. Check Out All Deals on AllExpress. 24*7 Customer care. Buyer's Protection. Free Shipping Worldwide. Secure Payment Method.


The best products. T-shirts and polo . to anywhere in the world
Unique products. Men's shirts . to anywhere in the world
very fast. Goods for pets .always
per day. Spare parts for household appliances . to any place
high quality. Women's hours bracelets .constantly




@a

2021-06-15 @ 20:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0