Onsdag

Onsdag idag och snart jullov!! På fredag är jag ledig för att åka till Karlstad och plugga, så i morgon är min sista arbetsdag innan jullovet (även om att åka till Karlstad och plugga är mer ansträngande och krävande än att jobba)... Jag behöver verkligen jullov, känner mig helt slut. Är konstant trött, så jag behöver verkligen sova ut och ta det lugnt ett par veckor. Det kommer såklart bli en hel del plugg och det ska bli så skönt att bara kunna fokusera på det för ett tag.
 
Idag och i morgon har vi elevens val på jobbet. Jag är med på skönhetskemi vilket innebär att man tillverkar sina egna skönhetsprodukter. Idag har vi gjort läppcerat, body butter och tvål. Jättekul :)
 
I morgon ska vi även prova på att göra deodorant, spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0